Nazo tasarım & Emek pınarı

Nazo jewelry desıgn socıety

Ethnic necklace


Ethnic necklace

Zincir üzerine renkli iplerle tığ işi

Zeynep BOZDAĞ
 
Ethnic necklace
 

Daha önce yapılan yorumlar


Zeyno’cum , Süperrrrr

Canım, çok çok güzel olmuş. Beynine, yüreğine, ellerine sağlık.

Hatice ŞENGÜR 06 Mayıs Pazartesi 09:00


Wonderful!!!!

Harika bir kombinasyon olmuş, eline sağlık.

Nazlı DİKMEN 06 Mayıs 2013 Pazartesi 09:01


Haticem,Nazlım çok teşekkür

Haticem,Nazlım çok teşekkür ederim. Photoshop işime yarayan kısmını öğrendim. Çok keyifli herkese tavsiye ediyorum.

Zeynep BOZDAĞ 06 Mayıs 2013 Pazartesi 13:22


Çok güzel

Bende çok beğendim.

Manolya SUCUKÇU 15 Mayıs 2013 Pazartesi 14:21


selam banada anlatırmısınız :

selam banada anlatırmısınız :))bende resimlerimi yanyana koymaya çalışıyorum:))teşekkürler

Fatma Gülten ŞİŞMANLAR 15 Mayıs 2013 Çarşamba 16:08


Yan yana Fotoğraf kolajı yapma

Bu konu özeldende çok sorulmaya başladı. Bunu Gimp için olabildiğince basit anlatmaya çalışalım. Bu anlatım Photoshop içinde benzer şekilde çalışır.

Öncelikle işleyeceğiniz resimleri açın ve onlarda gerekli düzenlemeleri Gimp yazısında anlatıldığı şekilde yapın. Rahat çalışabilmeniz için 3000 x 3000 piksel büyüklüğünde boş bir çerçeve açın. Daha önce düzenlediğiniz resimleri buraya görmek istediğiniz şekilde mause ile tutarak taşıyın. Taşıma işlemini sağ tarafta bulunan katmanlar kısmından yaparsanız daha rahat edersiniz. Yine büyük çerçevedeki tam yerleşimler için de katmanları kullanırsanız yine rahat edersiniz. Gimp yazısında bu konuya değinmiştik, bu tarz fotoğraf işleme yazılımları katmanlar şeklinde işleyiş gösterir. Daha detaylı kaynak arayışı içinde iseniz yine Gimp yazısının içinde verilen linklerden veya İnternet’ten proğram hakkında dökümanlara ulaşabilirsiniz.

Son olarak yerleştirme işiniz bittiğinde 3000 x 3000 piksel olarak açtığınız çalışma alanınızın kadrajını ayarlayıp kesin, çevresi temiz bir çalışmanız elinizde olmuş olur. Bu çalışmayı Etsy üzerinde kullanmayı düşünüyorsanız boyutunu soldan sağa 1500 piksel olarak ayarlarsanız dosyanızın boyutunuda küçültmüş olursunuz. Enini 1500 piksel olarak ayarlarken yüksekliği otomatik olarak ayarlanır.

Nazo design 15 Mayıs 2013 Çarşamba 16:21


Merhabalar, gimp programını

Merhabalar, gimp programını indirdim araç kutusunu açamıyorum . Daha doğrusu izin verilmiyor.Dört saattir uğraşıyorum. Bilgisayar da çok yeni sayılırım .Birşeyler öğrenmeyi sizlerle başladım. Kendime göre aşama kaydettiğimi sanıyorum. Ama bir yerde tıkanıyorum. Bundan dolayı işlerim yavaş gidiyor.

Nuran Koç KARA 17 Mayıs Cuma 00:57


Öncelikle yorumlara bakın

Öncelikle diğer kullanıcıların yaşadığı sorunları kontrol edin. Hatice hanımda benzer sorunla karşılaşmıştı. http://www.prodigystream.com/2014/01/gimp.html Yine proğram hakkıda detaylı bilgi için yazı içinde verilen linklerden destek alabilrsiniz. Dediğimiz gibi proğram oldukça kapsamlı çözümler sunuyor.

Nazo design 17 Mayıs 2013 Cuma 09:39


proğram

nuran hanımcım bende gimpi indirdim kullamadım zor geldi çünkü buradaki gibi yanda sayfalar çıkmadı sanırım en yeni sürümü indirmişim.fakat picasso indirdim çok basit kullanımı var denemenizi tavsiye ederim .hiç bilmediğim halde kolaj bile yapabildim..kolay gelsin

Fatma Gülten ŞİŞMANLAR 23 Mayıs 2013 Perşembe 21:38


Hayırlı olsun

Zeynebim hayırlı olsun, hepimiz göz koymuştuk bu kolyeye 🙂 🙂

Nazlı DİKMEN 26 Mayıs 2013 Pazar 19:59


İlk satış

İlk satışı 2 ürünle açmanın zevki bir başka. 🙂 Her daim böyle çoklu ve bereketli olsun.

Nazo design 26 Mayası 2013 Pazar 20:12


İlginize teşekkürler .. Fatma

İlginize teşekkürler .. Fatma hanımcığım, ben Gimp’ sadece fotoğrafarın zeminini beyazlatmada kullandım. Henüz kolaj çalışmaları için denemedim.

Nuran Koç KARA 27 Mayıs 2013 Pazartesi 15:12
Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

