Nazo tasarım & Emek pınarı

Nazo jewelry desıgn socıety

Herkese tekrar merhaba


Merhaba bildiğiniz üzere ben Burcu yaşım 35 iki kedimle beraber Ankarada yaşamımı sürdürüyorum. Aslında çok uzun zamandır takı yapıyorum – hobi olarak – evdeki oyaları çözmeye çalışarak başladı sonra hapishane işi derken peyoteler ve o sırada edindiğim boncuk dostlarıyla beraber ufkumda takılarımda gelişti.

Herşeyin bir zamanı vardır derler ya anlamını yeni yeni çözüyorum aslında bu cümlenin, epey bir zaman önce istemiş olduğum cam boncuk yapımı ancak son 2 yılda hayatıma dahil oldu. Cam ile gelişen takı yapma sürecimde de Face ve Face ile gelen eşsiz bilgi dünyası ve güzel boncuk arkadaşlıklarım oldu. Böylece ufkum yine değişti yine gelişti. Ama bir baktım; evime atölye kurdum bir heyecan cam boncuklara gömülüyorum “ee dedim, n’olacak bukadar boncuk” sonra onları takıya dönüştürmeye başladım sonra yine “ee dedim nolcak bu kadar takı:) hepsini ben takamam ee hediye ver, bir hediye iki hediye – zaten sonra hediye vermeyi de bıraktım çünkü gördüm ki insanlar karşılığını verdiği şeye kıymet veriyorlar hediyeye değil:( – neyse yaptıklarımı elimden çıkarma yollarını araştırırken zaten alışveriş yaptığım ETSY de dükkan açma fikrini benimsemeye başladım ve en sonunda da kırık dökük İngizce’mle bi cesaret ETSY ye atladım ve halihazırda bide internet sitesi kurdum bildiğiniz üzere ” Cam Evi Boncukları ” . Emek pınarı ise aslında dükkanımı açtığım sıralardaydı galiba hatta Zeynep’le Etsy üzerinden tanışmıştım fakat ayak uyduramayabilirmiyim diye düşünmüştüm. Çünkü gündüzleri bambaşka bi işim var ve ancak akşamları ve hafta sonları kısıtlı zamanlar ayırabilme imkanım var, ancak o kadar organize ve birbirinize tam destek gidiyorsunuz ki ucundan köşesinden de olsa aralarına katılayım mutlaka dedim kendi kendime ve buradayım. Sanırım bu kadar, zaman içinde daha çok tanışırız gibi geliyor yinede sorusu olanları yanıtlamaya çalışırım. Teşekkürler 🙂

Etsy Shop

Cam Evi Boncukları

Burcu

Daha önce yapılan yorumlar


Tekrar hoşgeldin 🙂

Ankara çoğalıyor hocam, 🙂 🙂

Nazlı DİKMEN 17 Nisan 2013 Çarşamba 21:01


Kaç kişi Ankara’lı

Nazlı hanım ankaradan kaç kişiyiz

Glasshouselampwork 17 Nisan 2013 Çarşamba 21:22


Hiç saymadım 🙂

Hiç saymadım 🙂 🙂 Angaralılar nerdesiniz 🙂 🙂 dur bir bakayım 🙂 🙂

Nazlı DİKMEN 17 Nisan 2013 Çarşamba 21:30


Aysel Karakaya

Aysel Karakaya
Gülden Takı
Selma Yalçın
Nilgün Hazarhun (bazı aksilikler yaşadı ama eninde sonunda bizimle olacak olmazsa olduracağım inşaallah canım ablam benim 🙂 )
Nazlı Dikmen 🙂 bendeniz, bunlar projedekiler. Eksilerim varmı acaba 🙂

Nazlı DİKMEN 17 Nisan 2013 Çarşamba 21:35


Burcu hanım güzel bir yazı olmuş

Burcu hanım hakkınızda yazdığınız yazı, oldukça samimi ve güzel bir yazı olmuş. Bu yazı sizi anlattığı için kendi blog bölümünüzün başına sabitledik. Sizin bölümünü ziyaret edenlerin öncelikle sizi tanıması için.

Nazo design 18 Nisan 2013 Perşembe 00:03


Treasury

www.etsy.com/treasury/MjU3MjgyOTR8MjcyMTc1MjQwMQ/happy-mothers-day?ref=pr_treasury

Manolya SUCUKÇU 18 Nisan 2013 Perşembe 21:22


Bu gönderinin konu başlığı ile ilgisi?

Manolya hanım bu yaptığınız yorumun konu başlığı veya diğer yorumlarla ilgisini algılayamadık. Bunun yerine site içinde yaklaşık 20 nin üzerinde konu başlığı mevcut.

Nazo design 18 Nisan 2013 Perşembe 23:24


 Konu başlığı

Sayın admin
Yanlışlık yapmışım.Özür dilerim. Ben de bir kedisever olarak Burcu hanıma hoş geldin diyorum.

Manolya SUCUKÇU 19 Nisan 2013 Cuma 08:33


Yanlışlar düzeltilmek içindir.

Yanlışlar yapılacakki, düzeltip yolumuza devam edeceğiz. Kedilerden dolayı olayı kurtardınız. 🙂

Nazo design 19 Nisan 2013 Cuma 08:51
Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

