Nazo tasarım & Emek pınarı

Nazo jewelry desıgn socıety

Nazar Boncuklu Kolye


Nazar Boncuklu Kolye

Mavi ve beyaz tonlarda kum boncuk kullanılarak hapishane işi tekniği ile örülen kolyede 4 adet nazar boncuğu kullanılmıştır. Uzunluğu 49 cm dir.

canancataki (at) hotmail.com

CananCa design
 
 



Daha önce yapılan yorumlar


yardım

arkadaşlar ben sizden acil yardım istiyorum. ben buradaki şablonlardan birini ipe dizdim ancak örmek için başta az ipim kalıyor nasıl öreceğim acaba. bir yerede sarınca karışıyor

Yasemin CINGILLIOĞLU 13 Ocak 2013 Pzar 13:32


Yasemin hanım.

Yasemin hanım, boncukları sürekli ileri aktaracaksınız, boncukları atın, iple boncuk seyrek olsun kolay örersiniz.

Nazlı DİKMEN 13 Ocak 2013 Pazar 16:11
Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

