Nazo tasarım & Emek pınarı

Nazo jewelry desıgn socıety

Zümrüt Yeşili Harringbon Bileklik ve Yüzük


Zümrüt Yeşili

Zümrüt yeşili ve sarı kum boncuklarla ve çek kristalleriyle Harringbon tekniği ile yapılmıştır.

İstenilen renklerde yapılır. Klipsi kararma yapmaz.

Fatma ERDOĞAN

Daha önce yapılan yorumlar

Teknik

Merhabalar sitenize yeni üye oldum harringbon tekniği nasıl yapılıyor yardımcı olabilirmisiniz?

Yasemin CINGILLIOĞLU 18 Aralık 2012 Salı 21:57


Herringbon

Canan hn asagidaki linkleri izler iseniz duz herringbon yapilisni goreceksizni takip edilen videolarda ise diger sekilelride gosteriliyor bir incelyein ,sevgiler

http://beadwork.about.com/od/beadingstitchtutorials
/ss/flat_ndebele_ladder.

htm https://www.youtube.com/watch?v=jkI2oQyCGtw

Moonsten jewelry 19 Aralık 2012 Çarşamba 05:09


Etsy’de takımlar hakkında

Sevgili Admin, Ben Etsy’de takımlar konusunda pek birşey anlayamadım. Örneğin “5 comments” diye bir takıma üye oldum fakat orada mesaj (cevapla gönder) bölümüne; kendi hazırladığımız treasury’mi; yoksa takım üyelerinden birisinin treasury’sini mi link olarak göndereceğim, anlamadım. Sizi çok meşgul etmek istemiyorum; takım işini çözen arkadaşlarımdan da bu konuda yardım rica ediyorum. Sevgiler.

Figen ERCAN 19 Aralık 2012 Çarşamba 18:19


Etsy de takımlar

Figen Hanım, Etys de bir çok takım var. Her takımın ayrı kuralları var. Ben de 15 takıma üye oldum. Ama bunlardan bir tanesi Team Türk takımı. Bu takımda üyeler paylaşım T leri hazırlıyoruz. Bu hazırladığımız T leri diğer takımların taglerini yazarak hazırlıyoruz. Hazırlanan treasury de hangi takımların tagleri geçiyorsa o takımlarda bu T leri paylaşıyoruz. Ancak her takımın ayrı kuralları var. Örneğin,”5 comments”te adından da belli olduğu gibi, sizin T yi burada paylaşan bir başka üyeden sonra 5 ayrı T listesinin geçmesini beklemeniz gerekiyor. Ayrıca sizden önceki 5 T listesine yorum yazacak ve favori kalp butonuna tıklayacaksınız.

10 comments te bu durum sizden önceki 10 T listesine ayrı ayrı yorum yazıp, favori kalp tıklamanız gerekiyor. Bunları çeviri yaptığınızda anlaşılıyor ve zaten zaman içinde daha kolay geliyor. Bu T leri paylaşmak sizinde içinde olduğunuz bir treasury listesinin ana sayfaya taşınmasına ve orada 1 saatlik bir sürede ürününüzün müşteri bulmasına yardımcı oluyor. Amaç budur.

Gülden TAKI 20 Aralık 2012 Perşembe 01:41


Çok teşekkürler..

Gülden Hanım çok çok teşekkür ederim. Açıklamanız çok yararlı oldu. Tekrar sağolun. Sevgiler.

Figen ERCAN 20 Aralık 2012 Perşembe 21:22
Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

