Nazo tasarım & Emek pınarı

Nazo jewelry desıgn socıety

Mevzuniyet Töreni Canlı Yayın


Mevzuniyet Töreni

Bundan tam üç ay önce siteye gönderdiği kendini anlatan yazı ile Emek pınarı projesini başlatan, başlatmakla kalmayıp, bir çok katılımcıya kendilerinin bile inanamayacağı yollar aldıran, Pınar ARPACI ekonomi politik üzerine tamamladığı yüksek lisansının diplomasını törenle alıyor. Bize bu töreni canlı olarak yayınlayacağız. Törenin başlama günü ve saati 15 Aralık 2012 Cumartesi Türkiye saati ile 21:30. Töreni canlı olarak izleyebilmeniz için Flaş playerin son sürümünün makinanızda kurulu olması gerekmekte. http://get.adobe.com/flashplayer/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Bizler buradan ona el sallayacağız. Bakalım o bize oradan el sallayacakmı?

15 Aralık 2012 Saat 21:30 İlk görüntüler gelmeye başladı. Kaçıranlar ve yeniden izlemek isteyenler bu adresi kullanabilirler. http://www.registrar.iastate.edu/graduation/ISUcommencement.html

———-

Welcome to live video of Iowa State University’s Fall 2012 Commencement!

To all families and friends:Undergraduate,

Master’s, and Ph.D. commencement ceremony: video will begin on Saturday, Dec. 15, 2012 at approximately 1:30 p.m., (CST, USA)To view the video, you will need the most recent version of Flash Player. To download an updated version of Flash Player, see http://get.adobe.com/flashplayer/

To ISU Fall 2012 graduates and their family and friends:

The Fall 2012 University Commencement Ceremony, which is scheduled for Saturday, December 15 at 1:30 p.m., will be video streamed live from Hilton Coliseum.   This video stream will be available from this link for a couple of months following commencement.

The Office of the Registrar congratulates the Fall 2012 class!

Ve emeğinin karşılığını aldı

Daha önce yapılan yorumlar.

Loading

Sn admin,
Şu anda yayına bağlanmak mümkünmü sayfaya girdiğim zaman loading çıkıyor hala bu şekilde devam ediyor normalmi? Teşekkürler Ayten

Moonsten Jewelry 15 Aralık 2012 Cumartesi 22:34
Tebrikler Pınara ve Nazife Hocam

Pınar kızımızı kutluyor ve başarılarının daim olmasını diliyorum. Nazife Hocam bu töreni izlerken bir anne olarak nasıl gururlandığınızı tahmin edebiliyorum. Ailenizi kutluyor ve hepimizin evlatlarımıza sağlık ve başarılar diliyorm. Sevgiler..

Figen ERCAN 16 Aralık 2012 Pazar 00:35
Lütfen evladınız ne arkasında olun, ne önünde: yanında olun

Serpil hanım kendinizi hazır tutun. Sizin kariyeriniz, yapılmamış haberleri yapmak üzerine kurulu. Katılımcıları Türkiye’de böyle bir sahneye çıkarabilirsek, vazife sizi bekleyecek. Ses USA dan geliyor şu an için. Buradan gidecek sesi, sizin en güzel kullandığınız kaleminizden bekliyeceğiz. Yorgunluk, beklenmeyen gerginlik ve heyecan ile bir kaç satır yazabildik. Zeynep hanımın koyduğu isim ve hiç dokunmadan sizin logonuzla ilerleyen Emek pınarı nın çok yolu var. Tek düsturumuz var. Asla yürüyenin arkasında olma (bu yoldan gideceksin demek için) Asla yürüyeninin önünde olma (beni takip edeceksin demek için) Her zaman yürüyenle yan yana ol, birlikte yürü (öğreteceğin çok şey olduğu gibi, öğreneceğin çok şey de var) Toplu cevap gibi olacak ama, gerçekten her şey fit yapmış durumda. Zeynep hanım, seyretti ise Ergül beye söyleyin. O bu akşam yarattığı eserlerden birini seyretti. Ve sevgili adminniz bitti.

Nazo design 16 Aralık 2012 Pazar 00:53
Sevgili Pınar kızımızı tebrik ediyorum.

Gurur verici bu güzel başarılarının devamını diliyorum.Her anne gibi, ben de evladım gibi gurur duydum Pınar’ımızla…Nazife hocamızı ve ailesini de ayrıca tebrik ediyorum, böyle başarılı bir evlat yetiştirdikleri için.

Gülden TAKI 16 Aralık 2012 Pazar 08:26
Sevili Pınar hanımı ve ailesini kutluyorum,emekleri nin karşılığı hayırlı uğurlu olsun inşallah. Daha nice başarılara sağlıkla ulaşsınlar.Sevgiler, saygılar bu güzel aileye.

Selma YALÇIN 16 Aralık 2012 Pazar 09:00
Sevgili Pınar tebrik ederim.Canım başarılarının devamını diliyorum, annen baban seninle ne kadar gurur duyuyorlardır (bizde gurur duyuyoruz tabiki 🙂 ) , onları da tebrik ediyorum böyle güzel bir evlat yetiştirdikleri için.

Nazlı DİKMEN 16 Aralık 2012 Pazar 09:36
Nazife hocam, töreni izlerken ne kadar duygulandığınızı tahmin edebiliyorum.SEvgili Pınarı,sizi ve ailenizi birkez daha tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum. Burada duyduğumuz heyecan ve mutluluğu tarif edemem. Sevgiler.

Manolya SUCUKÇU 16 Aralık 2012 Pazar 14:50
Hatice Özdemir ŞENGÜRSevgili Admin, Emek Pınarı’na yazı yazmak istedim. Ama yazacak yer bulamadım. Bu yazımı oraya aktarırsanız sevinirim. Başlığı sevgili Admine Cevap olacaktı.Dün akşam yazdığınız yazıyı okuduğumda : ” Tek düsturumuz var. Asla yürüyenin arkasında olma (bu yoldan gideceksin demek için) Asla yürüyeninin önünde olma (beni takip edeceksin demek için) Her zaman yürüyenle yan yana ol, birlikte yürü (öğreteceğin çok şey olduğu gibi, öğreneceğin çok şey de var) demişsiniz. “Nazife Hocamızın bulduğu nazo örgü ve örgünün temeli olan üç boncuk geldi aklıma. Hani örgüyü yürüten üç temel boncuk var ya. O üç boncuğu ben; birincisini anne ikincisini baba ve üçüncüsünü de çocuk olarak adlandırdım. Bu üç boncuk ne önde, ne arkada. Hepsi de yan yana… Ve kol kola … Kazara birini atlarsan ( yani önüne geçersen) hemen yamuluyor örgü. Bozuluyor… Ya da bunun tersi olursa…Akşamki örnekte çocuğunun önüne geçmemiş, onunla birlikte yan yana yürümüş bir aile örneğini gözlemledik. Ve bunun getirdiği, başarı, mutluluk, gurur ve onur tablosunu. Sizlerin hepinizi canıgönülden kutluyorum.

Nazo design 16 Aralık 2012 Pazar 15:18
PınarSevgili Pınar bu senin için çok güzel bir başlangıç. Diliyorum ve inanıyorum ki sen de bu azim olduğu müddetçe daima başarılar seninle olacak. Herşey gönlünce olsun . Nazife hocamı ve seni yürekten kutluyorum. Sevgiler.

Fatma ERDOĞAN 17 Aralık 2012 Pazartesi 21:47
Tebrikler

Ben Pınar’ı kaçırdığım için çok üzülmüştüm, bu gece ilk işim sayfaya girmek oldu tekrarı verildiğini görünce hemen tıkladım ve izledim çok mutlu oldum, Pınar’cım tekrar tebrik ediyorum hem seni hem saygıdeğer aileni. Başarılarının devamını diliyorum. Sayın admin ayrıca teşekkürler izleme fırsatı veridğiniz için tekrar verdiğiniz icin sağolun.
Saygılarımla
Ayten

Moonsten jewelry 18 Aralık 2012 Salı 08:23
Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

